dc.contributor.author |
Осадча, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-14T12:30:44Z |
|
dc.date.available |
2021-06-14T12:30:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 330.5:339.5(477.63) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8297 |
|
dc.description |
Осадча Н.В. Концептуальні засади реалізації та вдосконалення експортної стратегії Дніпропетровської області / Н.В.Осадча // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2021. - №1 (63). – С.14-25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано інструменти диверсифікації ринків. Досліджено ситуації стану розвитку експортної діяльності України та Дніпропетровської області в умовах пандемії. В досліджені визначено основні загрози зовнішньоекономічної діяльності.
Обґрунтовано необхідність створення механізму диверсифікації експортного потенціалу Дніпропетровської області в умовах економічної та політичної кризи України. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку експортного потенціалу Дніпропетровської області. Серед головних тенденцій експортної діяльності області – збільшення ролі країн Європи як торговельного партнера, що серед інших причин відбулося завдяки Угоді про Асоціацію з ЄС та диверсифікації джерел постачання енергії. Проблемним аспектом просування експорту є відсутність у підприємців знання правил та умов СОТ.
Досліджено тенденції експорту Дніпропетровської області під час пандемії та можливості зменшення впливу Росії, активізація співпраці з Китаєм.
В Україні відсутній законодавчо обґрунтований механізм взаємодії держави та галузевих громадських організацій. Певні намагання держави побудувати механізм діалогу влади та бізнесу не є послідовними. Для просування цих процесів потрібні були структури, які могли б чітко сформулювати органам влади свої актуальні вимоги і відстоювати інтереси своїх галузей усіма конституційно можливими засобами, тобто могли позиціонувати себе й захищати свої інтереси в державних органах виконавчої влади.
Досліджено можливість диверсифікації ринків та активізації просування товарів на ринки Азії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
експортний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
експорт |
uk_UA |
dc.subject |
імпорт |
uk_UA |
dc.subject |
експортний клімат |
uk_UA |
dc.subject |
програма дій |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні засади реалізації та вдосконалення експортної стратегії Дніпропетровської області |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |