dc.contributor.author |
Фоміченко, І. П. |
|
dc.contributor.author |
Кондратенко, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Руденко, Т. Є. |
|
dc.contributor.author |
Брант, М. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-09T11:43:14Z |
|
dc.date.available |
2021-06-09T11:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 339.1:338.45 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8255 |
|
dc.description |
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання / І. П. Фоміченко, О. О. Кондратенко, Т. Є. Руденко, М. А. Брант // Економічний вісник Донбасу : наук. журн / Гол. ред. Н. В. Трушкіна - 2020. - №3 (61). – С.139-145. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто актуальні питання організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Зазначено причини необхідності впровадження і використання методів та засобів сучасного маркетингу. Наведено складники та визначено окремі функціональні завдання маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Розкрито етапи формування системи маркетингового менеджменту підприємства. Зазначено, що системний підхід до управління маркетингом підприємства передбачає використання маркетингових інструментів у процесі управління. Досліджено основні елементи системи маркетингового менеджменту підприємства. Визначено особливості та розкрито форми прояву особливостей організації маркетингової діяльності на промислових підприємствах у сучасних ринкових умовах. Виокремлено 3D-маркетинг як інновативний інструмент маркетингової діяльності, наведено сфери його застосування, переваги ви- користання, а також характерні відмінності від традиційного маркетингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
система управління |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
цільові ринки |
uk_UA |
dc.subject |
3D-маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |