| dc.contributor.author | Павленко, І. Г. | |
| dc.date.accessioned | 2021-06-08T22:11:03Z | |
| dc.date.available | 2021-06-08T22:11:03Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | УДК: 37.015.31(045) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8238 | |
| dc.description | Павленко І. Г. Розвиток творчих здібностей школярів як результат освітньої діяльності / І. Г. Павленко // Topical issues of the development of modern science : The 7th International scientific and practical conference (March 11 – 13, 2020). - Sofia, Bulgaria : Publishing House “ACCENT”, 2020. - P. 351-360. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано механізм розвитку творчих здібностей школярів у процесі їх освітньої діяльності. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання та пов’язуються з створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. Аналіз теоретичних досліджень творчих здібностей визначив розуміння їх інтегративного характеру, в якому переплітаються мотиваційні, когнітивні, евристичні, операційні та інші чинники. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | творчість | uk_UA |
| dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.title | Розвиток творчих здібностей школярів як результат освітньої діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |