dc.contributor.author |
Павленко, І. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-08T22:11:03Z |
|
dc.date.available |
2021-06-08T22:11:03Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК: 37.015.31(045) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8238 |
|
dc.description |
Павленко І. Г. Розвиток творчих здібностей школярів як результат освітньої діяльності / І. Г. Павленко // Topical issues of the development of modern science : The 7th International scientific and practical conference (March 11 – 13, 2020). - Sofia, Bulgaria : Publishing House “ACCENT”, 2020. - P. 351-360. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано механізм розвитку творчих здібностей школярів у процесі їх освітньої діяльності. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання та пов’язуються з створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. Аналіз теоретичних досліджень творчих здібностей визначив розуміння їх інтегративного характеру, в якому переплітаються мотиваційні, когнітивні, евристичні, операційні та інші чинники. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
творчість |
uk_UA |
dc.subject |
творчі здібності |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток творчих здібностей школярів як результат освітньої діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |