Abstract:
У статті проаналізовано механізм розвитку творчих здібностей школярів у процесі їх освітньої діяльності. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання та пов’язуються з створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. Аналіз теоретичних досліджень творчих здібностей визначив розуміння їх інтегративного характеру, в якому переплітаються мотиваційні, когнітивні, евристичні, операційні та інші чинники.
Description:
Павленко І. Г. Розвиток творчих здібностей школярів як результат освітньої діяльності / І. Г. Павленко // Topical issues of the development of modern science : The 7th International scientific and practical conference (March 11 – 13, 2020). - Sofia, Bulgaria : Publishing House “ACCENT”, 2020. - P. 351-360.