dc.contributor.author |
Ліннік, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-31T19:57:42Z |
|
dc.date.available |
2016-05-31T19:57:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
373.3.011.3-051:159.922.7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/819 |
|
dc.description |
Ліннік О. О. Система підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. О. Ліннік ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 46 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Спроектовано систему підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи, яка уможливлює особистісно смислове наповнення змісту професійної педагогічної підготовки та складається з цілепрогностичного, проективного, конструктивного, комунікативного, організаційного, оцінювально-коригувального компонентів. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої системи та технології її реалізації, представленої єдністю концептуального, змістового й процесуального компонентів, орієнтованої на забезпечення діалогу на різних рівнях взаємодії в
професійно зорієнтованому середовищі ВНЗ; поетапне формування суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи у вимірах права вибору індивідуальної траєкторії розвитку; застосування текстів як засобу проблематизації змісту підготовки майбутнього вчителя початкової школи; забезпечення в програмі педагогічної практики завдань дослідно-рефлексивного характеру відповідно до основних її етапів (адаптивно-мотиваційного, проблемно-пізнавального, операційно-технологічного, проектувально-творчого). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.title |
Система підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |