Abstract:
Спроектовано систему підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи, яка уможливлює особистісно смислове наповнення змісту професійної педагогічної підготовки та складається з цілепрогностичного, проективного, конструктивного, комунікативного, організаційного, оцінювально-коригувального компонентів. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої системи та технології її реалізації, представленої єдністю концептуального, змістового й процесуального компонентів, орієнтованої на забезпечення діалогу на різних рівнях взаємодії в
професійно зорієнтованому середовищі ВНЗ; поетапне формування суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи у вимірах права вибору індивідуальної траєкторії розвитку; застосування текстів як засобу проблематизації змісту підготовки майбутнього вчителя початкової школи; забезпечення в програмі педагогічної практики завдань дослідно-рефлексивного характеру відповідно до основних її етапів (адаптивно-мотиваційного, проблемно-пізнавального, операційно-технологічного, проектувально-творчого).
Description:
Ліннік О. О. Система підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. О. Ліннік ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 46 с.