Abstract:
На основі історіографічного аналізу широкої джерельної бази (педагогічні періодичні видання, монографічна література, дисертаційні роботи, нормативно-законодавчі документи, архівні матеріали, веб-ресурси) схарактеризовано стан дослідженості проблеми розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання у вищій школі; розкрито сутність, структуру та класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій навчання у ВНЗ; розроблено періодизацію розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ ст. – на початку ХХI ст.; виявлено особливості розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів ВНЗ України в межах семи виокремлених етапів, визначено тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів ВНЗ України в другій половині XX ст. – на початку XXI ст. та окреслено перспективи їх подальшого розвитку.
Description:
Воронкін О. С. Тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / О. С. Воронкін; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 22 с.