| dc.contributor.author | Морозова, М. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-25T11:40:17Z | |
| dc.date.available | 2021-05-25T11:40:17Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8128 | |
| dc.description | Морозова М. В. Проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії / М. В. Морозова // Сучасна наука і практика : ХV Міжнар. наук.-практич. конф. (4-5 травня 2020 р.). - Варна - Болгарія, 2020. - С. 289-291. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У роботі було теоретично обґрунтовано проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. З’ясовано, що собливою характерною рисою учасників навчально-виховного процесу є їхня здатність до діалогійного мислення і спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. Встановлено, що проектування діалогійного спілкування передбачає установку на відкритість позицій його учасників. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | суб’єкт-суб’єктна взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | діалогійне спілкування | uk_UA |
| dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
| dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
| dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
| dc.title | Проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |