dc.contributor.author |
Морозова, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-25T11:40:17Z |
|
dc.date.available |
2021-05-25T11:40:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8128 |
|
dc.description |
Морозова М. В. Проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії / М. В. Морозова // Сучасна наука і практика : ХV Міжнар. наук.-практич. конф. (4-5 травня 2020 р.). - Варна - Болгарія, 2020. - С. 289-291. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі було теоретично обґрунтовано проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. З’ясовано, що собливою характерною рисою учасників навчально-виховного процесу є їхня здатність до діалогійного мислення і спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. Встановлено, що проектування діалогійного спілкування передбачає установку на відкритість позицій його учасників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
діалогійне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
освітня діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |