Abstract:
У роботі було теоретично обґрунтовано проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. З’ясовано, що собливою характерною рисою учасників навчально-виховного процесу є їхня здатність до діалогійного мислення і спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії в навчально-виховному процесі. Встановлено, що проектування діалогійного спілкування передбачає установку на відкритість позицій його учасників.
Description:
Морозова М. В. Проектування діалогійного спілкування при організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії / М. В. Морозова // Сучасна наука і практика : ХV Міжнар. наук.-практич. конф. (4-5 травня 2020 р.). - Варна - Болгарія, 2020. - С. 289-291.