dc.contributor.author |
Морозова, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-25T11:21:16Z |
|
dc.date.available |
2021-05-25T11:21:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8127 |
|
dc.description |
Морозова М. В. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі / Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали III Міжнар. наук. конф. (21 лютого 2021 р.). - Каунас: Izdevniecība «Baltija Publishing», 2021. - С. 167-171. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутніх вчителів іноземної мови у сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі. З’ясовано, що суб’єктне становлення майбутніх вчителів іноземної мови відбувається в процесі професійної підготовки. Найважливіша роль у здійсненні цього процесу відводиться системі відносин, яка складається у викладача в результаті його взаємодії з майбутніми вчителями іноземної мови. Встановлено, що основою такої взаємодії в компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі є суб’єкт-суб’єктні відносини, що встановлюються викладачем із майбутніми вчителями іноземної мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |