Abstract:
У роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутніх вчителів іноземної мови у сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі. З’ясовано, що суб’єктне становлення майбутніх вчителів іноземної мови відбувається в процесі професійної підготовки. Найважливіша роль у здійсненні цього процесу відводиться системі відносин, яка складається у викладача в результаті його взаємодії з майбутніми вчителями іноземної мови. Встановлено, що основою такої взаємодії в компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі є суб’єкт-суб’єктні відносини, що встановлюються викладачем із майбутніми вчителями іноземної мови.
Description:
Морозова М. В. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі / Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали III Міжнар. наук. конф. (21 лютого 2021 р.). - Каунас: Izdevniecība «Baltija Publishing», 2021. - С. 167-171.