Abstract:
Стаття окреслює основні напрями та відповідно функційний потенціал інституційної політики інтернаціоналізації тимча¬сово переміщених закладів вищої освіти (кейс Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», переміщеного із зони конфлікту 2014 року на територію, підконтрольну українському уряду). Процес інтернаціо¬налізації розглянуто згідно з вектором співпраці між державними органами, адміністрацією ЗВО, викладачами та студентами різних країн щодо підтримки міжнародного складника освітньої, науково- дослідної та адміністративної діяльності. Відповідно дослідження проведено з урахуванням трьох компонентів системи вищої освіти: освітнього, науково - дослідного та адміністративного. Головним завданням розвідки стало визначення міри ефективності трансформованої інститу- ційної системи інтернаціоналізаційного менеджменту в ситуації форс-мажору — збройного конфлікту в східній частині України. Результати дозволяють твердити — стратегічний менеджмент процесу інтерна¬ціоналізації закладу, починаючи з 2014 року й до теперішнього часу, реалізується відповідно до стратегічних документів університету щодо інтернаціоналізації. Інституційні трансформації, які мали місце з 2014 року, вплинули на діяльність установи, інтенсифікуючи інституційну політику інтернаціоналізації відповідно до вимог Болонського процесу. Це підтверджено збільшенням кількості викладачів та студентів, які щорічно беруть участь у програмах мобільності, кількості іноземних студентів та міжнародних проектів.
Description:
Мигович І. В. Функційний потенціал експорту освітніх послуг тимчасово переміщених закладів вищої освіти України / І.В.Мигович // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред.А.В.Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 1 (170). – С.13-24.