dc.contributor.author | Товстуха, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T13:09:23Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T13:09:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | УДК 159.922 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8112 | |
dc.description | Товстуха О. М. Форми психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях / О.М.Товстуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.204-210. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено психологічні особливості дітей, які перебувають у травмуючих, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей в цих ситуаціях. із таких сімей, розглянуто історію надання психолого-педагогічної допомоги в подібних ситуаціях. Під час написання наукової роботи зазначено, що до категорії дітей, які перебувають у кризових ситуаціях відносяться наступні: діти позбавлені батьківського піклування, діти, які мають аморальні звички, діти, які мають певні фобії (страх засипання, небажання перебувати без батьків, тривоги, пов’язані з нерозумінням смерті, негативізмом, деліквентна поведінка). Визначено організаційні та змістовні аспекти надання соціально-психологічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | травмуюча ситуація | uk_UA |
dc.subject | криза | uk_UA |
dc.subject | психологічна допомога в кризі | uk_UA |
dc.subject | травматична криза | uk_UA |
dc.title | Форми психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |