Abstract:
У даній статті обґрунтовано технологію соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти, змістовно описано розроблені етапи і шляхи впровадження даної технології, показано досвід впровадження, доведено ефективність технології соціально-професійного самовизначення старшокласників.
Технологія соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти в цьому дослідженні має всі ознаки соціально-педагогічної технології, яка визначається як найоптимальніша послідовність соціальнопедагогічної діяльності, що дозволяє отримати раціональний результат у конкретній ситуації. Робота щодо впровадження технології соціальнопрофесійного самовизначення була проведена на 2-х рівнях: внутрішньо шкільному і зовнішньо шкільному.
Description:
Отрощенко Н. Л. Упровадження технології соціально-професійного самовизначення старшокласників в умовах сільського закладу загальної середньої освіти / Н.Л.Отрощенко,Л.А.Каменюка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.187-194.