dc.contributor.author | Шарлай, Н.М. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T08:45:17Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T08:45:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | УДК 378.124.3:61 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8100 | |
dc.description | Шарлай Н. М. Феномен поняття «наукова школа» в контексті сучасної педагогічної думки / Н.М.Шарлай // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.126-132. | uk_UA |
dc.description.abstract | Зміст статті полягає у дослідженні феномену поняття «наукова школа» в контексті сучасної педагогічної думки. З’ясовано, що підготовка молодих науковців у наукових школах є ефективною педагогічною технологією, яка відповідає сучасним вимогам розбудови національної освіти і науки. Досліджено, що наукова школа є ефективною моделлю освіти, яка транслює, крім суто наукового змісту, культурні норми і цінності від старшого покоління до молодшого. Визначено, що наукова школа є таким науково-освітнім середовищем, де інтелектуально зростають наукові кадри. Наукова школа – це яскравий прояв колективної форми науково-творчої діяльності під безпосереднім ідейним та практичним керівництвом видатного вченого та учителя, який вносить у цей колектив наукові ідеї, визначає форми, методи та зміст роботи, що проводяться в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | наукова школа | uk_UA |
dc.subject | науковий потенціал | uk_UA |
dc.subject | парадигма | uk_UA |
dc.title | Феномен поняття «наукова школа» в контексті сучасної педагогічної думки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |