dc.description.abstract |
У статті розкрито досвід неформальної гендерної освіти працівників соціальної сфери в умовах упровадження гендерночутливого підходу. Проведено аналіз наукових праць щодо поняття «гендерна культура», надано авторське визначення гендерної культури фахівців соціальної сфери як особливої системи реалізації професійних умінь та навичок, що виявляється через комплекс сформованих відповідних інтелектуальних, цінніснозмістових, мотиваційних і поведінкових характеристик, заснованих на знанні основ гендерної теорії, розвитку духовних потреб, засвоєнні цінностей, норм і правил статево-рольової поведінки, що відповідає принципам гендерного паритету та демократії. Розкрито досвід упровадження інноваційного пілотного партнерського проєкту «Гендерний відкритий університет». Проаналізовано досвід роботи Центру гендерної освіти, що є структурним науково-дослідним підрозділом академії, який забезпечує надання науковопрактичної допомоги соціальним працівникам, соціальним педагогам, учителям шкіл, викладачам і здобувачам освіти закладів вищої освіти щодо впровадження ідей гендерної рівності в професійну діяльність. Визначено, що функціювання такої структури дає широкі можливості для просвіти фахівців, що працюють у різних соціальних осередках. |
uk_UA |