Abstract:
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів засобами інноваційних технологій у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Схарактеризовано інноваційні педагогічні технології, які інтенсивно впроваджуються в сучасних закладах вищої освіти (технології дистанційного навчання (найбільш актуальні в умовах пандемії COVID-19), кредитно-модульна система організації навчання, ігрові, інформаційно-комп’ютерні, інтерактивні, мультимедійні, діалоговокомунікаційні, проєктні технології, технології проблемного навчання тощо).
Установлено, що серед педагогічних технологій, що застосовуються під час вивчення педагогічних дисциплін, великою популярністю користуються мультимедійні. Зазначено, що формуванню комунікативних умінь, створенню доброзичливої атмосфери у спілкуванні на практично-семінарському занятті допомагають методика тренінгу, кейс-метод, метод портфоліо.
Визначено, що проєктна технологія передбачає системне й послідовне моделювання вирішення проблемних ситуацій, які потребують від учасників освітнього процесу пошукових зусиль, спрямованих на дослідження та розробку оптимальних шляхів створення проєктів, їхній захист і аналіз результатів.
З’ясовано, що актуальними під час вивчення педагогічних дисциплін є інтернет-проєкти та хмарні технології (сервіси
Google Apps, Office 365, сховища файлів, електронна література, вебдодатки й системи підтримки дистанційного навчання Moodlе та Blackboard), які спрямовані на підвищення рівня мовленнєвих навичок студентів та допомагають навчитись отримувати значний обсяг інформації.
Description:
Онищенко Н. П. Підготовка майбутніх учителів засобами інноваційних технологій у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Н.П.Онищенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. О. Л. Караман ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2021. - № 1 (176). – С.72-80.