Abstract:
У статті висвітлено проблему важливості розвитку емоційного інтелекту у процесі створення креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання. Розкрито сутність поняття «емоційна компетентність» у контексті психологопедагогічної науки. Доведено необхідність її розвитку в дітей молодшого шкільного віку під час здійснення освітнього процесу, виходячи з їхніх психічних, фізіологічних особливостей та індивідуальних потреб.
Схарактеризовано доцільність використання таких форм робіт, які спрямовані на створення креативного продукту як одного із засобів розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Представлено стислу характеристику цих форм та особливості застосування на уроках читання в НУШ. Окрім цього, наведено вправи, які можуть використовуватися на розсуд учителя додатково як підготовчі. Визначено роль результату творчої учнівської діяльності як способу підвищення дитячої самооцінки та інтересу до її виконання.
Названо конкретні приклади результатів створення креативного продукту молодшими школярами (презентація, інсценізація літературного твору, виготовлена газета, книжка, ілюстративний колаж, плакат, виставка, відеореклама, журнал коміксів та ін.).
Description:
Барнич О. В. Розвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання / О.В.Барнич,І.М.Кравченко,І.С.Турчина // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. О. Л. Караман ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2021. - № 1 (176). – С.12-21.