Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра

Show simple item record

dc.contributor.author Сєромаха, Н.Є.
dc.contributor.author Мухіна, А.Ю.
dc.date.accessioned 2021-05-19T10:25:40Z
dc.date.available 2021-05-19T10:25:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 159.922.76:616.896
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8040
dc.description Сєромаха H. Є. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра / Н.Є.Сєромаха,А.Ю.Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.203-210. uk_UA
dc.description.abstract В статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категорій' дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject метод uk_UA
dc.subject сенсорна інтеграція uk_UA
dc.subject відчуття uk_UA
dc.subject сприйняття uk_UA
dc.subject діти розладами аутичного спектра uk_UA
dc.title Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account