dc.contributor.author |
Сєромаха, Н.Є. |
|
dc.contributor.author |
Мухіна, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-19T10:25:40Z |
|
dc.date.available |
2021-05-19T10:25:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76:616.896 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8040 |
|
dc.description |
Сєромаха H. Є. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра / Н.Є.Сєромаха,А.Ю.Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.203-210. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом.
Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки.
Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категорій' дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
аутизм |
uk_UA |
dc.subject |
корекція |
uk_UA |
dc.subject |
метод |
uk_UA |
dc.subject |
сенсорна інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
відчуття |
uk_UA |
dc.subject |
сприйняття |
uk_UA |
dc.subject |
діти розладами аутичного спектра |
uk_UA |
dc.title |
Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |