| dc.contributor.author | Сєромаха, Н.Є. | |
| dc.contributor.author | Мухіна, А.Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-19T10:25:40Z | |
| dc.date.available | 2021-05-19T10:25:40Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76:616.896 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8040 | |
| dc.description | Сєромаха H. Є. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра / Н.Є.Сєромаха,А.Ю.Мухіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.203-210. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розкрито особливості застосування методу сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. Представлено історичні дані з питання дослідження проблеми сенсорної інтеграції, основні психологічні характеристики дітей з розладами аутистичного спектру. Наведено визначення поняття «сенсорна інтеграція», критерії адекватної сенсорної інтеграції у нейротипових людей, фундаментальне значення для розвитку якої має функціювання чотирьох систем, які відбирають і аналізують інформацію, пов’язану з тілом. Виокремлені особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра, особливості зорового, слухового, тактильного сприйняття таких дітей. Зазначено, що особливості сенсорної сфери дітей з розладами аутичного спектра стають причиною проблем у навчанні та призводять до різних видів дезадаптованої поведінки. Розкрито сутність методу сенсорної інтеграції, його зміст і задачі. З’ясовані основні правила організації навчальних занять з використанням метода «сенсорна інтеграція» та категорій' дітей з розладами аутичного спектра, до яких першою чергою слід застосовувати даний метод. Також у статті наведені основні вправи на стимуляцію сенсорної інтеграції. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | аутизм | uk_UA |
| dc.subject | корекція | uk_UA |
| dc.subject | метод | uk_UA |
| dc.subject | сенсорна інтеграція | uk_UA |
| dc.subject | відчуття | uk_UA |
| dc.subject | сприйняття | uk_UA |
| dc.subject | діти розладами аутичного спектра | uk_UA |
| dc.title | Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |