dc.contributor.author |
Бистрова, Ю.О. |
|
dc.contributor.author |
Коваленко, В.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-19T09:54:29Z |
|
dc.date.available |
2021-05-19T09:54:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373-056.2/3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8039 |
|
dc.description |
Бистрова Ю. О. Складові та структура індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивних закладів дошкільної освіти / Ю.О.Бистрова,В.Є.Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.189-202. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті аналізується проблема розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти. Індивідуальна програма розвитку розглядається як документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних потреб/послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання.
Проаналізовано нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання, конкретизовано зміст структурних компонентів індивідуальної програми розвитку на дитину дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано, що в індивідуальній програмі розвитку доцільно зазначити більш детальну інформацію про батьків дитини з особливими освітніми потребами соціалогічного та соціально- психологічного характеру; розглянуто значення динамічної психолого- медико-педагогічної діагностики розвитку. Розкривається змістовне наповнення програми комплексної психолого-педагогічної діагностики розвитку дитини фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу;
визначено та охарактеризовано сфери здійснення прогностичної психологічної діагностики та напрямки педагогічної оцінки. Конкретизовано зміст адаптацій та модифікацій просторово-предметного, психодидактичного та соціального компонентів інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Розглядаються особливості розробки індивідуального освітнього плану та роботи з батьками в процесі складання індивідуальної програми розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
дитина з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна програма розвитку |
uk_UA |
dc.title |
Складові та структура індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивних закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |