Abstract:
У статті теоретично обґрунтувано, що ранній юнацький вік є сенситивним періодом для розвитку правової свідомості та правової культури, оскільки в цей віковий період визначаються ціннісні орієнтації особистості, формуються ідеали і прагнення, йде активний процес становлення соціальної зрілості. Доведено, що старшим школярам шкіл- інтернатів притаманні відкритість негативним впливам і тому виховання правової відповідальності в цьому віці набуває особливого значення. Обгрунтовано, що реалізацію правового виховання учнів середніх загальноосвітніх навчально-виховних інтернатних закладів доцільно здійснювати відповідно до таких його основних закономірностей: врахування залежності правового виховання від суспільства як особливої сфери життєдіяльності людей; залежність ефективності виховання поваги до прав людини від характеру відносин між вихователями і вихованцями; залежність ефективності правового виховання і розвитку поваги до прав людини від відповідності між цілями та способами їх реалізації.
Description:
Коношенко С. В. Психолого- педагогічні засади правового виховання старшокласників шкіл- інтернатів / С.В.Коношенко,Н.А.Коношенко,І.О.Кіс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.154-163.