dc.contributor.author |
Бадер, С.О |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-18T13:29:31Z |
|
dc.date.available |
2021-05-18T13:29:31Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 17.02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8028 |
|
dc.description |
Бадер С.О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософській науці / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.135-143. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислової сфери особистості, її аналізу з філософської точки зору. Автором досліджено генезис категорій «цінність» та «смисл», доведено їхній взаємозв’язок та взаємообумовленість на філософському рівні. Доведено, що «цінність» розуміється в контексті двох різних підходів - об’єктивістського та суб’єктивістського. Визначено сутність поняття «ціннісні орієнтації особистості», що у філософській науці розуміється як ті цінності, що усвідомлені, осмислені та забарвлені певним смислом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
цінність |
uk_UA |
dc.subject |
смисл |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісно- смислові орієнтації особистості |
uk_UA |
dc.title |
Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософській науці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |