Abstract:
Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислової сфери особистості, її аналізу з філософської точки зору. Автором досліджено генезис категорій «цінність» та «смисл», доведено їхній взаємозв’язок та взаємообумовленість на філософському рівні. Доведено, що «цінність» розуміється в контексті двох різних підходів - об’єктивістського та суб’єктивістського. Визначено сутність поняття «ціннісні орієнтації особистості», що у філософській науці розуміється як ті цінності, що усвідомлені, осмислені та забарвлені певним смислом.
Description:
Бадер С.О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософській науці / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.135-143.