dc.contributor.author |
Дмитрієва, Н. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Козуб, Г. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T07:45:47Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T07:45:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 004.032.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7883 |
|
dc.description |
Дмитрієва Н. Ю. Розробка казуального ігрового додатку з підтримкою штучного інтелекту / Н. Ю. Дмитрієва, Г. О. Козуб // Science and education: problems, prospects and innovations : Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (December 2-4, 2020). - Kyoto, Japan : CPN Publishing Group, 2020. - Pp.311-314. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті запропоновано методику розробки мобільного
ігрового Android-додатку з підтримкою штучного інтелекту засобами мови програмування C# у середовищі розробки Unity 3D. Вибрано концепт кінцевих автоматів (FSM), як один з найзручніших варіантів розробки ігрових ботів, гнучкість у прєктуванні загальної архітектури розробленого ігрового застосування гарантує підхід ECS. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
відеоігра |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
Android |
uk_UA |
dc.subject |
ECS |
uk_UA |
dc.subject |
мобільні додатки |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові додатки |
uk_UA |
dc.title |
Розробка казуального ігрового додатку з підтримкою штучного інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |