dc.contributor.author |
Пікалова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-08T20:20:11Z |
|
dc.date.available |
2021-05-08T20:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК [004.94+51]:378.147 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7867 |
|
dc.description |
Пікалова В. В. Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики : дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (01 – Освіта/Педагогіка) / В. В. Пікалова ; наук. кер. С. О. Семеріков ; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг, 2021. - 265 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертаційну роботу присвячено проблемі розробки та впровадження педагогічних умов використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність концепції STEM-освіти та проаналізовано досвід її впровадження в практику підготовки майбутніх учителів математики; схарактеризовано освітньо-розвивальний потенціал та особливості пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів математики: створення хмаро орієнтованого освітнього середовища, яке містить програмні, інформаційні, дидактико-методичні ресурси для організації, підтримки й супроводу різних видів навчальної діяльності студентів із використанням пакету GeoGebra; уведення в освітній процес підготовки майбутніх учителів математики практикуму з проведення комп’ютерних STEM-орієнтованих досліджень у пакеті GeoGebra; застосування комплексу засобів стимулювання студентів до STEM-орієнтованого GeoGebra-моделювання в процесі організації позааудиторної роботи шляхом їхнього залучення до діяльності GeoGebra-спільноти на основі використання індивідуального і групового коучингу; розроблено критеріально-діагностичний апарат для перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов та проведено педагогічний експеримент. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Криворізький державний педагогічний університет |
uk_UA |
dc.subject |
STEM-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.title |
Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |