Abstract:
Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування здоров’язбережувального освітнього середовища в класичних університетах. У роботі досліджено генезу ідеї здоров’язбереження здобувачів університетської освіти в історії педагогічної думки, розкрито роль і значення здоров’язбережувального освітнього середовища класичного університету для оптимізації освітнього процесу. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади дослідження проблеми формування здоров’язбережувального освітнього середовища в класичних університетах. Здійснено сутнісно-феноменологічний та структурний аналіз здоров’язбережувального освітнього середовища класичного університету. З’ясовано суть здоров’язбережувальної компетентності здобувачів університетської освіти, визначено зміст її структурних компонентів. Теоретично обґрунтовано систему формування здоров’язбережувального освітнього середовища в класичних університетах. Розроблено науково-методичне забезпечення цієї системи. Експериментально перевірено ефективність розробленої системи формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальної компетентності.
Description:
Кабацька О. В. Система формування здоров’язбережувального освітнього середовища в класичних університетах : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.07 — теорія та методика виховання (011 — Освітні, педагогічні науки) / О. В. Кабацька ; наук. консультант Н. О. Ткачова ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2021. - 527 с.