dc.description.abstract |
Проблема підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства засобами дистанційних технологій полягає в невідповідності системи сучасної освіти викликам цифрової економіки, якій потрібні грамотні фахівці, здатні користуватися мобільними пристроями, орієнтуватися у величезному потоці інформації з метою структурувати, аналізувати і вибирати необхідну. Навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій у межах дистанційної освіти в контексті особистісно-орієнтованого підходу видається можливим вирішенням цієї проблеми. Метою дослідження є виявлення найефективнішого підходу при підготовці фахівців готельно-ресторанного господарства в умовах необхідності залучення технологій дистанційного навчання. Особистісно-орієнтований підхід вважається домінуючою парадигмою сучасної освіти, в процесі якого взаємодія суб’єктів навчання направлена на професійне зростання майбутніх фахівців. Нові підходи до навчання вимагають і наявності викладачів нового покоління, які володіють методиками особистісно-орієнтованого підходу, з одного боку, і здатних та готових до використання дистанційних технологій та розробки інтерактивних навчальних матеріалів – з іншого. У зв’язку з цим доцільною видається спеціальна підготовка / перепідготовка / підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. У дослідженні широко застосовуються методи особистісного підходу та антропологічного підходу. Виділено проблеми, які вирішуються студентами та викладачами в дистанційному навчанні при підготовці фахівців готельно-ресторанного господарства. Показано, що ефективність дистанційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, які лежать в основі дистанційних курсів, і дає реальну можливість отримати освіту або поліпшити свої знання з певних предметів за допомогою найпрогресивніших педагогічних методів. |
uk_UA |