dc.contributor.author |
Маковецька, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-26T13:51:10Z |
|
dc.date.available |
2021-04-26T13:51:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7800 |
|
dc.description |
Маковецька А. С. Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів / А. С. Маковецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 53-61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливість взаємодії як соціального механізму. У вітчизняній науці про виховання досліджено значну кількість аспектів взаємодії школи й соціального середовища. Розкрито систему взаємодії сім'ї і школи у виховання гіперактивних учнів як цілеспрямований вплив школи й соціального середовища одне на одного, який сприяє взаємозбагаченню, посиленню виховного потенціалу взаємодіючих систем. Здійснено аналіз історичних періодів розвитку роботи з сім'ями в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано основну мету виховання гіперактивної дитини, що передбачає взаємодію у взаємозалежній діяльності в системі стосунків батьків і вчителів. Визначено, що взаємодія полягає у допомозі соціальних інститутів одне одному та у розумному об'єднанні можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів. Встановлено, що важливим елементом у взаємодії сім'ї та школи у вихованні гіперактивних учнів є чітка структура укладання індивідуального навчального плану, яка забезпечує досягнення оптимальних цілей відповідно до психолого-педагогічних особливостей дитини з гіперактивним розладом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
спільна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
мета взаємодії |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
гіперактивність |
uk_UA |
dc.subject |
гіперактивні учні |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |