Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Маковецька, А. С.
dc.date.accessioned 2021-04-26T13:51:10Z
dc.date.available 2021-04-26T13:51:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7800
dc.description Маковецька А. С. Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів / А. С. Маковецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 53-61. uk_UA
dc.description.abstract У статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливість взаємодії як соціального механізму. У вітчизняній науці про виховання досліджено значну кількість аспектів взаємодії школи й соціального середовища. Розкрито систему взаємодії сім'ї і школи у виховання гіперактивних учнів як цілеспрямований вплив школи й соціального середовища одне на одного, який сприяє взаємозбагаченню, посиленню виховного потенціалу взаємодіючих систем. Здійснено аналіз історичних періодів розвитку роботи з сім'ями в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано основну мету виховання гіперактивної дитини, що передбачає взаємодію у взаємозалежній діяльності в системі стосунків батьків і вчителів. Визначено, що взаємодія полягає у допомозі соціальних інститутів одне одному та у розумному об'єднанні можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів. Встановлено, що важливим елементом у взаємодії сім'ї та школи у вихованні гіперактивних учнів є чітка структура укладання індивідуального навчального плану, яка забезпечує досягнення оптимальних цілей відповідно до психолого-педагогічних особливостей дитини з гіперактивним розладом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject спільна діяльність uk_UA
dc.subject мета взаємодії uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject поведінка uk_UA
dc.subject гіперактивність uk_UA
dc.subject гіперактивні учні uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.title Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account