dc.contributor.author |
Литвинова, Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-26T13:17:07Z |
|
dc.date.available |
2021-04-26T13:17:07Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 364.4-055.5/.7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7797 |
|
dc.description |
Литвинова Н. А. Формування прив'язаності та її роль як вітальної потреби / Н. А. Литвинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 36-44. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автор доводить важливість для повноцінного розвитку дитини, формування її ідентичності та встановлення прив'язаностей між дитиною і батьками чи особами, котрі їх замінюють. Розглянуто забезпечення зв'язку, стабільних і тривалих стосунків дитини і дорослих. В перші шість років життя дитини прив'язаність існує на декількох рівнях: почуттів, наслідування, приналежність, почуття важливості для іншого, любов, почуття, що тебе знають.
Проаналізовано типи порушення прив'язаності, взаємозв'язок між етапами розвитку та потребами дитини. Ознаки порушення прив'язаності в поведінці дитини. Наслідки порушень та реакції у дорослому віці. Сформульовано рекомендації щодо налагодження позитивних взаємостосунків з дитиною та формування стабільної прив'язаності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
прив'язаність |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
потреби дитини |
uk_UA |
dc.subject |
порушення |
uk_UA |
dc.title |
Формування прив'язаності та її роль як вітальної потреби |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |