Abstract:
У статті аналізується гостра соціальна проблема сучасності - соціалізація дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища (освітній простір, освітньо-корекційний простір, інклюзивне середовище). Розглядаються сутність і зміст поняття соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору. Обґрунтовується гіпотетичне твердження, що підвищення рівня якості життя дітей з обмеженими можливостями може бути досягнуте, передусім, за рахунок створення найбільш сприятливих умов для соціалізації, враховуючи той факт, що первинна соціалізація була невдалою через об'єктивну віктимність (особливість потреб) дитини. Аналізуються ефективні соціально-педагогічні умови для соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров'я.
Description:
Шабаєва Н. С. Соціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища / Н. С. Шабаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 18-25.