dc.contributor.author |
Борисов, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Борисова, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Заярна, Т. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T20:50:39Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T20:50:39Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7766 |
|
dc.description |
Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту
самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
самосвідомість |
uk_UA |
dc.subject |
навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
управління навчальними закладами |
uk_UA |
dc.subject |
загальноосвітні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
керівники |
uk_UA |
dc.title |
Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |