| dc.contributor.author | Борисов, В. В. | |
| dc.contributor.author | Борисова, С. В. | |
| dc.contributor.author | Заярна, Т. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-19T20:50:39Z | |
| dc.date.available | 2021-04-19T20:50:39Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.01 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7766 | |
| dc.description | Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
| dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | менеджмент | uk_UA |
| dc.subject | управління навчальними закладами | uk_UA |
| dc.subject | загальноосвітні навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | керівники | uk_UA |
| dc.title | Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |