Abstract:
У статті висвітлюється взаємозвязок самоставлення як емоційного комполненту
самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації. Відзначається значення самоставлення для процесів відновлення та збереження психологічного, фізичного, соціального здоров’я. Доведено , що колективи, які очолюють керівники із високим рівнем домагань і адекватним самоставленням мають більш високий рівень корпоративної культури, ніж організації, які очолюють керівники із низьким рівнем мотивації до досягнення життєвого успіху.
Description:
Борисов В. В. Взаємозв’язок самоставлення як емоційного компоненту самосвідомості керівника загальноосвітньої школи та рівня корпоративної культури організації / В. В, Борисов, С. В. Борисова, Т. М. Заярна // Вісник Черкаського університету. - 2016. - Вип. № 18. - С. 10-17.