Abstract:
У статті представлено результати застосування логіко-структурного підходу для планування стратегії організації неформальної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Логіко-структурний підхід у плануванні перетворювальної педагогічної діяльності характеризується технологічністю процесу контролю якості та є інструментом забезпечення релевантності, реалістичності й стійкості очікуваних результатів. На основі логіко-структурного аналізу проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у статті спроектована логіко-структурна матриця, яка відображає основні елементи моделювання результатів упровадження неформальної освіти. Логіко-структурна матриця ілюструє логіку перетворень від загальної мети через конкретні завдання, дії, заходи до очікуваних результатів; характеризує якісні та кількісні показники оцінювання ефективності запропонованої діяльності; відображає методи та діагностичний інструментарій збору емпіричних даних дослідження для виявлення його результативності; відтворює прогнозовані припущення щодо потенційних труднощів і ускладнень реалізації формувального етапу експерименту для забезпечення можливостей їх корекції або усунення.
Description:
Павлик Н. П. Логіко-структурна матриця організації неформальної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. П. Павлик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 89-96.