dc.contributor.author |
Коваленко, В. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-01T10:25:18Z |
|
dc.date.available |
2021-04-01T10:25:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7710 |
|
dc.description |
Коваленко В. Є. Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / В. Є. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 47-55. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обговорюється проблема спеціальної підготовки майбутніх корекційних педагогів до організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням, її роль у покращенні якості вищої освіти. У статті подано рекомендації щодо технології формування у студентів системи знань та умінь розробки індивідуальної програми розвитку на дитину з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено організаційні питання та етапи складання індивідуальної програми розвитку, розкрито зміст роботи учителя, асистента учителя та практичного психолога на кожному з етапів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
корекційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дити з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |