Abstract:
В статті зазначається, що проблема збереження й відновлення здоров’я населення за всіх часів була однією із головних у суспільстві. Також представлені відмінності порівняних навчальних планів двох університетів: класичного - Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та педагогічного – Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Досліджувалися цикли професійної підготовки студентів, які сприяють отриманню знань, вмінь та навичок та створюють умови для функціонування системи здоров’язбережувального освітнього середовища, зокрема формування еколого-валеологічної культури студентської молоді. Порівнювалися такі цикли в обох наведених вишах, як: гуманітарної та соціально-економічної підготовки, природничо-наукової підготовки, професійно-орієнтованої підготовки, професійно-педагогічної підготовки, професійної науково- предметної підготовки. Далі запропонована програма діяльності «Клубу здоров’я» при кафедрі валеології Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна як загальний приклад позааудиторної організації діяльності студентів, направленої на формування валеологічних настанов та доповнення роботи системи здоров’язбережувального освітнього середовища в класичному університеті.
Description:
Кабацька О. В. Виявлення здоров’язбережувальної спрямованості професійної підготовки студентів різних університетів на основі вивчення та порівняння їх навчальних планів / О. В. Кабацька, П. О. Ковальова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2018. - № 8 (322), листопад. - Ч. 2. – С. 32-40.