Abstract:
У цій статті автор досліджує розвиток освіти на Закарпатті під владою Австро-Угорщини, що проводила численні реформи, спрямовані на підвищення якості освіти на підконтрольній їй території. Угорська мова ставала офіційною мовою в школах та інших навчальних закладах, що пригнічувало національну самоідентичність місцевого населення. Попри тотальний контроль та підпорядкування навчальних закладів державі, відбулись значні позитивні зміни, що вели до покращення рівня освіти. Організація нових шкіл, активне будівництва приміщень для потреб навчання дали можливість більшій кількості населення отримати освіту.
Сьогодні, у зв’язку з посиленням уваги до освіти, як вагомого чинника розвитку суспільства, стає доцільним проведення дослідження важливого етапу розвитку освіти в даному регіоні, кін. XIX - поч. XX ст. Мета дослідження полягає в визначенні особливостей здійснення шкільної реформи на Закарпатті під владою Австро-Угорщини, основних напрямків роботи та проблем на вирішення яких була направлена реформа.
Description:
Горнецкі В. В. Освітянські реформи на Закарпатті під владою Австро-Угорщини (1867-1918 рр.) / В. В. Горнецкі // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Історичні науки. - 2015. - № 8 (297), грудень. - С. 108-116.