dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості формування національної свідомості молоді України у процесі вивчення рідної мови з погляду вітчизняних та зарубіжних учених, зокрема Г. Ващенка, В. Вундта, В. Кононенка, М. Костомарова, П. Куліша, М. Лацаруса, І. Огієнка, О. Потебні, В. Сухомлинського, М. Унамуно, К. Ушинського, І. Франка,М. Хайдегера. Виявлено найбільш доцільні методи та прийоми в роботі педагога з визначеної проблеми, серед яки метод бесіди, диспути та блочна побудова матеріалу, які викладач має готвувати зазадлегідь. Проаналізовано та узагальнено основні причини низької самосвідомості юнацтва. Визначено мету українського нацонального виховання, яка полягає в створенні національного типу особистості, виховного ідеалу - гармонійної й усебічно розвиненої людини - українця з багатогранними знаннями, глибокою національною самосвідомістю, високими інтелектуально-творчими, духовно багатими й естетичними якостями, патріотичними почуттями та працьовитістю. |
uk_UA |