dc.contributor.author |
Дідик, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T08:05:29Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T08:05:29Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.035.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7583 |
|
dc.description |
Дідик Н. М. Національно-патріотичне виховання сучасної студентської молоді / Н. М. Дідик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 80-88. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито актуальність патріотизму у теперішніх соціально- історичних умовах, подано розуміння національно-патріотичного виховання, його ролі для суспільства і нащадків. Розглянуто поняття патріотичного виховання, його мету, завдання, принципи, особливості національно-патріотичного виховання сучасної молоді як громадян України. Воно орієнтується на національні традиції, могутню історію України, національний менталітет та свідомість. Проаналізовано Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді і заходи щодо її реалізації, прийняті Міністерством освіти і науки України. Описано результати діагностичного дослідження почуття громадянського обов’язку серед молоді. Запропоновано відповідні форми і методи роботи, які сприятимуть підвищенню почуття патріотизму сучасної молоді. Подано очікувані результати після впровадження системи національно-патріотичного виховання і передбачено перспективи його оптимізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
національно-патріотичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна молодь |
uk_UA |
dc.subject |
концепція |
uk_UA |
dc.subject |
заходи |
uk_UA |
dc.subject |
форми навчання |
uk_UA |
dc.subject |
патріотизм |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.title |
Національно-патріотичне виховання сучасної студентської молоді |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |