Abstract:
Обґрунтовано теоретичні засади формування готовності майбутніх викладачів хореографії до професійної діяльності, розкрито її сутність, структуру та особливості. Проаналізовано сучасний стан підготовки майбутнього викладача хореографії та охарактеризовано види балетмейстерської діяльності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у професійній діяльності. Виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у процесі професійної підготовки, здійснено їхню змістовну розробку. Експериментально доведено ефективність реалізації запропонованих педагогічних умов.
Description:
Добролюбова Н. В. Формування готовності майбутніх викладачів хореографії до застосування ІКТ у професійній діяльності : дис. на здобуття наук. ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Наталія Володимирівна Добролюбова ; наук. кер. Вероніка Борисівна Бакатанова ; Українська інженерно-педагогічна академія, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Х., 2021. - 288 с.