Abstract:
У статті аналізується історичний зарубіжний і вітчизняний досвід використання медіації, як інноваційного способу вирішення сімейних, трудових, майнових та інших конфліктів у сфері міжособистісного спілкування, зокрема у розв’язані протиріч між суб’єктами освітньо-виховного процесу. Автором доведено результативність та ефективність використання медіації, як одного із засобів вирішення суперечок та спорів між учнями, батьками та вчителями, що виступає в якості сучасного альтернативного способу попередження конфліктни ситуацій та найпотужніши засобів профілактики жорстокості серед учнів основної школи. Так, головною метою шкільної медіації, як засобу профілактики жорстокості учнів, автор вважає створення безпечного середовища, сприятливого для позитивного розвитку учня, як гуманної, толерантної, здатної до співчуття особистості, яка вміє приймати рішення і брати на себе відповідальність за власні слова та вчинки.
Description:
Головня В. О. Медіація як засіб профілактики жорстоко сті серед учнів основної школи / В. О. Головня // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 18-25.