Abstract:
Стаття присвячена проблемі якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Головним критерієм якісної професійно-педагогічної підготовки визначено професійну компетентність майбутнього спеціаліста. Проаналізовано сутність педагогічних задач контекстної спрямованості як чинника підвищення якості професійної підготовки фахівця зазначеного профілю. Наведено конкретні приклади педагогічних задач контекстної спрямованості та визначено їх формувальний потенціал щодо професійних компетентностей майбутніх вчителів початкової ланки.
Description:
Дудник О. М. Педагогічні задачі контекстної спрямованості як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 143-152.