Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладівосвіти медичного профілю

Show simple item record

dc.contributor.author Солодюк, Н. В.
dc.date.accessioned 2021-02-23T12:41:36Z
dc.date.available 2021-02-23T12:41:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 811.161.2:801.8:378.147:37.026:614.253.4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7386
dc.description Солодюк Н. В. Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладівосвіти медичного профілю / Н. В. Солодюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 265-270. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто лінгводидактичні умови навчання студентів текстової діяльності на заняттях української мови (за професійним спрямуванням). Описано погляди відомих лінгвістів, педагогів щодо суттєвих характерних ознак тексту. Запропоновано тексти й завдання для розвитку комунікативних умінь і навичок у професійному спілкуванні. Подано методичні рекомендації використання навчальних текстів з метою вдосконалення мовної, мовленнєвої, комунікативної компетентностей студентів-медиків. Показано особливості використовування навчальних текстів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів-медиків з метою збагатити їхній словниковий запас. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дидактика uk_UA
dc.subject навчальний текст uk_UA
dc.subject словниковий запас uk_UA
dc.subject професійне спілкування uk_UA
dc.title Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладівосвіти медичного профілю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account