Abstract:
У межах статті окреслено змістове наповнення спецкурсу, спрямованого на формування академічної культури майбутніх документознавців за освітньо-науковим рівнем доктора філософії спеціалізації спеціальності 015 «Професійна освіта». 015.05 Документознавство. Доводиться, що формування академічної культури майбутніх документознавців відбувається більш ефективно, якщо у дослідницькій підготовці враховувати положення міждисциплінарного, системного, компаративного, синергетичного, інклюзивного підходів, принципи контекстного навчання, комунікативної взаємодії, внутрішньої свободи особистості, критичного самооцінювання.
Запропонований навчальний курс «Академічна культура дослідника: європейський та національний досвід» здійснюється на лінгвокультурологічних, лінгвоконструктивістських, когнітивних, мультикультурних, креативно-технологічних засадах, передбачає формування системи знань з питань національних та європейських практик академічної етики; культури академічної комунікації, формування мовнокомунікативної компетентності особистості академічного лідера, системи когнітивно-дискурсивних умінь операційної обробки і моделювання академічних текстів різних жанрів, у тому числі засобами цифрових технологій; готовності здійснювати ефективне діалогове спілкування, зокрема, у межах міждисциплінарного та/або міжнародного експертного середовища на основі суб'єкт- суб'єктних відносин.
Description:
Семеног О. М. Формування академічної культури майбутніх документознавців на основі інноваційних підходів / О. М. Семеног // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 256-264.