Abstract:
У статті з’ясовано особливість проведення констатувального експерименту з метою визначення рівня сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови. Запропоновані завдання враховували, що студенти опанували мовознавчі дисципліни, мають навички самостійного опрацювання матеріалу; ознайомлені з системою змішаного навчання; отримали необхідні практичні вміння й навички в ході проходження практичної підготовки. Розробка експериментального навчання передбачала встановлення рівня сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови на завершальному етапі, що мало за мету: а) проаналізувати особливості добору форм навчання, систему методів і засобів; б) визначити рівень засвоєння теоретичного обсягу мовознавчих дисциплін; в) перевірити сформованість практичних умінь і навичок;
г) з’ясувати рівень знання мовознавчої термінології та її використання у власному мовленні на основі написання есе.
Description:
Рускуліс Л. В. Рівень сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: констатувальний експеримент / Л. В. Рускуліс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 249-255.