dc.contributor.author |
Родюк, Н. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T12:14:19Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T12:14:19Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК [378:811.161.2]:304.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7382 |
|
dc.description |
Родюк Н. Ю. Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів / Н. Ю. Родюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 234-239. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів як обов’язкового компонента їхньої професійної підготовки. У статті визначається головна мета та напрями лінгвосоціокультурної моделі підготовки фахівців. Розкрито сутність соціокультурного підходу, проаналізовано фактори, що суттєво впливають на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У статті проаналізовано поняття «компетентність», «компетенція» та «соціокультурна компетентність». Доведено, що суттєвий вплив на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів має соціокультурне середовище, яке передбачає дотримання соціокультурних вимог до професійної підготовки та формування полікультурної особистості піл час навчання в закладі вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
соціокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвосоціокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
учитель початкової школи |
uk_UA |
dc.title |
Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |