dc.description.abstract |
У статті проаналізовано терміни «електронний підручник», «електронний посібник», «електронне видання», доведено, що термінологічна система цих понять потребує уточнення. Семантичну неузгодженість термінів обгрунтовано їх багатозначністю, за ознакою ступеня узагальненості віднесено до гіпонімічних відношень. Визначено інтегральні (мережевий, локальний простір) та диференційні семи (технічні аспекти, процес створення електронного продукту, соціальна комунікація, професійна спрямованість) для обох термінів. Обгрунтовано типи електронних підручників:сканований паперовий підручник;традиційний (лінійний) підручник із гіпертекстовими вставками; гіпертекстовий (нелінійний) підручник; спеціально розроблений електронний підручник. З’ясовано ознаки електронного підручника: інтерактивність, мультимедійність, нелінійність, гіпертекстовість. Охарактеризовано потенціал електронного підручника у порівнянні з традиційним. Сформульовано визначення електронного підручника із фонетичної стилістики, зазначено мету його моделювання. |
uk_UA |