dc.contributor.author |
Кравчук, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T10:53:55Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T10:53:55Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 811.161.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7373 |
|
dc.description |
Кравчук О. М. Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів / О. М. Кравчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 188-196. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості використання лінгводидактичних засад у процесі підготовки студентів-філологів до виконання лінгвістичного аналізу тексту. Проаналізовано ті загальнодидактичні принципи навчання цього виду аналізу, які відбивають логіку навчального процесу, закономірності формування й удосконалення навичок і разом з тим визначають вимоги до організації змісту, форм і методів навчання. Визначено специфічні принципи навчання. Звернено увагу на активно впроваджувану модульну педагогічну технологію, що потребує добору ефективних і адекватних їй форм, методів та прийомів навчання для вдосконалення навичок лінгвістичного аналізу тексту. Висвітлено й схарактеризовано основні й специфічні методи навчання
лінгвістичного аналізу тексту. Обґрунтовано важливість застосування різних видів вправ, представлено їх класифікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
лінгвістика |
uk_UA |
dc.subject |
принципи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз тексту |
uk_UA |
dc.title |
Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |