| dc.contributor.author | Кравчук, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-23T10:53:55Z | |
| dc.date.available | 2021-02-23T10:53:55Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 811.161.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7373 | |
| dc.description | Кравчук О. М. Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів / О. М. Кравчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 188-196. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості використання лінгводидактичних засад у процесі підготовки студентів-філологів до виконання лінгвістичного аналізу тексту. Проаналізовано ті загальнодидактичні принципи навчання цього виду аналізу, які відбивають логіку навчального процесу, закономірності формування й удосконалення навичок і разом з тим визначають вимоги до організації змісту, форм і методів навчання. Визначено специфічні принципи навчання. Звернено увагу на активно впроваджувану модульну педагогічну технологію, що потребує добору ефективних і адекватних їй форм, методів та прийомів навчання для вдосконалення навичок лінгвістичного аналізу тексту. Висвітлено й схарактеризовано основні й специфічні методи навчання лінгвістичного аналізу тексту. Обґрунтовано важливість застосування різних видів вправ, представлено їх класифікації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
| dc.subject | принципи навчання | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
| dc.subject | методи навчання | uk_UA |
| dc.subject | аналіз тексту | uk_UA |
| dc.title | Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |