dc.contributor.author | Корчова, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T10:38:59Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T10:38:59Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7372 | |
dc.description | Корчова О. М. Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 181-187. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу розв’язання проблеми формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. Запропоновано структурно-функціональну модель формування означеної якості. У структурі моделі вирізнено та схарактеризовано методологічно-цільовий (мету, завдання, підходи, загальнодидактичні й специфічні принципи), змістово-процесуальний (зміст, форми, методи, засоби навчання, етапи формування риторичної компетентності), діагностико-результативний (критерії, показники, рівні сформованості риторичної компетентності, діагностичний інструментарій) блоки. Акцентовано увагу на цілісності, динамічності, відкритості та наочності дидактичної системи, що охоплює формування всіх складників риторичної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk_UA |
dc.subject | риторика | uk_UA |
dc.title | Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |