Abstract:
У статті обґрунтовано необхідність застосування естетичного підходу до вивчення мови у процесі професійного становлення майбутніх учителів української мови і літератури. Визначено, що такими умовами є посилення уваги у процесі вивчення лінгвістичних курсів до естетичної функції мови в цілому і мовних явищ зокрема; поєднання естетичного підходу із структурно-семантичним,функційно-комунікативним, когнітивним, соціолінгвістичним та ін.; текстоцентризм, міжпредметні зв’язки; система вправ і завдань, зорієнтована на вивчення засобів, які репрезентують естетичну функцію мови; пріоритет у системі роботи художніх текстів.
У процесі такої роботи у студентів формуються уміння виявляти естетичні можливості різних мовних одиниць; здійснювати аналіз явищ, ужитих для створення образності, емоційної забарвленості висловлювань; добирати і використовувати естетично марковані засоби для вираження власних думок і світовідчувань та ін.
Description:
Каліш В. А. Лінгвометодичні умови застосування естетичного підходу до вивчення мови у процесі професійного становлення майбутніх філологів / В. А. Каліш // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 174-180.