dc.contributor.author |
Бадер, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-22T13:30:39Z |
|
dc.date.available |
2021-02-22T13:30:39Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.2.011.3-51 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7362 |
|
dc.description |
Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» / С. О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 139-143. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування професійної рефлексії майбутніх педагогів, зокрема, фахівців з дошкільної освіти. Автор аналізує поняття «рефлексія» з філософської та психолого-педагогічної точок зору; характеризує сутність категорій «педагогічна рефлексія» та «рефлексивна компетентність»; визначає зміст поняття «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
рефлексія |
uk_UA |
dc.subject |
професійна рефлексія |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.title |
Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |