Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти»

Show simple item record

dc.contributor.author Бадер, С. О.
dc.date.accessioned 2021-02-22T13:30:39Z
dc.date.available 2021-02-22T13:30:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 373.2.011.3-51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7362
dc.description Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» / С. О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 139-143. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування професійної рефлексії майбутніх педагогів, зокрема, фахівців з дошкільної освіти. Автор аналізує поняття «рефлексія» з філософської та психолого-педагогічної точок зору; характеризує сутність категорій «педагогічна рефлексія» та «рефлексивна компетентність»; визначає зміст поняття «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.subject професійна рефлексія uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.title Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account