| dc.contributor.author | Бадер, С. О. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:30:39Z | |
| dc.date.available | 2021-02-22T13:30:39Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.2.011.3-51 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7362 | |
| dc.description | Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» / С. О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 139-143. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування професійної рефлексії майбутніх педагогів, зокрема, фахівців з дошкільної освіти. Автор аналізує поняття «рефлексія» з філософської та психолого-педагогічної точок зору; характеризує сутність категорій «педагогічна рефлексія» та «рефлексивна компетентність»; визначає зміст поняття «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти». | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | рефлексія | uk_UA |
| dc.subject | професійна рефлексія | uk_UA |
| dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
| dc.title | Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |